Erbjudande för väskgalna tjejer!

Tänkte passa på att ger er ett erbjudande innan jag lägger ut den som annons, min väska som jag köpte här ganska nyligen från Sturegallerian har ni nu chansen att köpa för 20% REA.

Nypriset var 1100 kronor & ert pris blir 880 kronor!

Det är i 100% äkta kalvskinn och kvitto finns självklart med, väskan är som ny då den bara är använd ett fåtal gånger. Hänglås & nyckel tillkommer också med väskan.

Den är perfekt då den både går att använda på armen eller på axeln! :) 


Maila mig vid intresse på
[email protected]    (Väskan finns i Stockholm!)


Mikaela | |
#1 - - Linda - ndaiL:

vad gör du?

#2 - - Linda - ndaiL:

Okej, jag ska till jobbet nu

#3 - - ABSSOLUTAARNELA:

allt bra idag? :)

#4 - - Anonym:

älskar bloggen!! =) kramar

#5 - - Michaela:

åh vilken snygg väska!

#6 - - Emilia:

Varför vill du sälja den? :)

#7 - - simone:

Så fin :)

Upp