Äntligen lite vila

Nu har jag äntligen lyckats tagit mig igenom alla papprena och strykit under det jag ska gå igenom igen. Dock får nog det bli till att börja med om ett tag, för nu har jag precis satt mig med en kopp kaffe & tänkte ta en lite paus då jag ska titta lite på tv. Sen börjar även snart "Den rätte för Rosing" & "DH" på de! :)

CIAO!
Mikaela | |
#1 - - emelie:

sv; gör de:D

#2 - - josephine:

ja verkligen superroligt!=)

#3 - - Z A N D R A:

Vad tyckte du om lindas val? :)



sv: förstår det :/ men "lycka till" eller vad man ska säga :P

#4 - - Anonym:

ZANDRA - Från första börjar så har jag tycket att han är alldeles för ung för henne, visst märker man att hon smikras av honom men det känns mer som att hon kanske inte fått leva ut sin ungdom! :)Det fungerade ju som sagt ändå inte då dem inte är tillsammans så något var det ju som inte var rätt.

#5 - - Elena:

En solig sommardag, är du inomhus då eller ute? =)

#6 - - Anonym:

http://tavlingsdags.blogg.se/2009/march/drom-tavlingen.html#comment



TÄVLA OM ETT SUPERPRESENTKORT VÄRDE 5000:-

Ingen med och tävlar ännu, vore jätte kul om du ville vara med :)

#7 - - Cajsa:

goddagens tjejen! allt bra med dig idag?

Upp